Etapy rekrutacji do Edukacji Domowej w Szkole „Pod Skrzydłami”
1. kontakt z sekretariatem i zapoznanie się z ofertą ( kontakt do rekrutacji )
2. wypełnienie dokumentów ( dokumenty do pobrania )
3. przygotowanie dodatkowych dokumentów:
– kopia świadectwa z poprzedniej klasy
– zdjęcie ucznia do legitymacji
– orzeczenie o przyznanym KS / WWR
4. dostarczenie podpisanych dokumentów do siedziby Szkoły (osobiście lub listownie) ( dane adresowe )
5. dokonanie opłaty wpisowej ( opłaty )
6. osobisty odbiór podpisanej przez Dyrektora Szkoły umowy
7. odbiór podręczników i legitymacji (możliwe w tym samym dniu, po ustaleniu z sekretariatem)
Etapy rekrutacji do oddziału stacjonarnego
w Szkole „Pod Skrzydłami”
2. Spotkanie z dyrektorem, również z możliwością rozmowy z nauczycielem prowadzącym oddział stacjonarny i poznaniem wyposażenia klasy szkolne
3. Omówienie warunków współpracy i złożenie dokumentacji rekrutacyjnej
4. Opłacenie wpisowego OPŁATY – WPISOWE
5. Podpisanie umowy między rodzicem/opiekunem prawnym dziecka a dyrektorem szkoły
6. Wpisanie dziecka do Księgi Uczniów i wprowadzenie ucznia w cykl zajęć szkolnych, odbiór podręczników
7. Opłacenie pierwszej opłaty miesięcznej w przeciągu 7 dni od momentu podpisania umowy