Etapy rekrutacji do Edukacji Domowej w Szkole „Pod Skrzydłami”

1. kontakt z sekretariatem i zapoznanie się z ofertą ( kontakt do rekrutacji )

2. wypełnienie dokumentów ( dokumenty do pobrania )

3. przygotowanie dodatkowych dokumentów:

– kopia świadectwa z poprzedniej klasy

– zdjęcie ucznia do legitymacji

– orzeczenie o przyznanym KS / WWR

4. dostarczenie podpisanych dokumentów do siedziby Szkoły (osobiście lub listownie) ( dane adresowe )

5. dokonanie opłaty wpisowej ( opłaty )

6. osobisty odbiór podpisanej przez Dyrektora Szkoły umowy

7. odbiór podręczników i legitymacji (możliwe w tym samym dniu, po ustaleniu z sekretariatem)

Etapy rekrutacji do oddziału stacjonarnego
w Szkole „Pod Skrzydłami”

1. Kontakt z sekretariatem szkoły i ustalenie terminu spotkania na terenie szkoły KONTAKT

2. Spotkanie z dyrektorem, również z możliwością rozmowy z nauczycielem prowadzącym oddział stacjonarny i poznaniem wyposażenia klasy szkolne

 

3. Omówienie warunków współpracy i złożenie dokumentacji rekrutacyjnej

4. Opłacenie wpisowego OPŁATY – WPISOWE

5. Podpisanie umowy między rodzicem/opiekunem prawnym dziecka a dyrektorem szkoły

6. Wpisanie dziecka do Księgi Uczniów i wprowadzenie ucznia w cykl zajęć szkolnych, odbiór podręczników

7. Opłacenie pierwszej opłaty miesięcznej w przeciągu 7 dni od momentu podpisania umowy